Witam

Zastanawiam się nad polepszeniem wydajności mojego programu. Jego zadaniem jest zrobienie zrzutu ekranu (nie całego a jego części), a następnie jego analiza. Aktualnie zrzut ekranu wykonuje: poprzez wywoływanie w pętli (na osobnym wątku):

gfxScreenshot.CopyFromScreen(1000, 600, 0, 0, mSize, CopyPixelOperation.SourceCopy);

Dlaczego doszedłem do wniosku ze trzeba zoptymalizować zrzut ekranu ?
Otóż w najgorszym przypadku analiza powoduje spowolnienie rzędu 0,2FPS i zamiast 30.4 FPS mam "tylko" 30.1FPS. Natomiast wykonując zrzuty tą metodą zupełnie bez analizy uzyskuje 30.5FPS.

Czy jest możliwość pobrania zrzutu części bądź całości ekranu ( obojętne mi byle by było szybsze) szybciej niż wymienioną metoda ??

PS. Bardzo mi zależy by "wyciągnąć" te 50-60FPS.