Rozciąganie grafiki bez interpolacji

0

Poniższa instrukcja

ZmiennaTypuGraphics.DrawImage(ZmiennaTypuBitmap, X, Y, Width, Height);

jest chyba najlepsza, jak chcemy rozciągnąć obrazek bitmapowy. Owe rozciąganie jest z interpolacją. W moim projekcie interpolacja nie jest pożądana, zmienne Width i Height zawsze będą wielokrotnościami wymiarów nakładanego obrazka. Możnaby się bawić w rysowanie pikseli, ale to jest niewygodne i obawiam sie, że powoli by to szło.

Wiem, że ta procedura występuje w kilku przeciążeniach, ale nie ma chyba takiego, gdzie jawnie okresla sie algorytm rozciągania grafiki.

Jak najprościej spowodować rozciągnięcie grafiki bitmapowej metodą "najbliższy sąsiad"?

0

Jest kilka własności obiektu Graphics odpowiadających za jakość rysowanego obrazu

Przykładowe wykorzystanie (prawdopodobnie nie są to wszystkie)

g.CompositingQuality = Drawing2D.CompositingQuality.HighSpeed
g.SmoothingMode = Drawing2D.SmoothingMode.HighSpeed
g.InterpolationMode = Drawing2D.InterpolationMode.HighQualityBilinear

po manipuluj nimi, może uzyskasz to o co ci chodzi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1