Szukam pomocy w Direct3D.Device i 2D

0

a wiec w gierce 2D która robie chciał bym zorbić zooma i jedym ze sposobów na które wpadłem jest zmiana:
Direct3D.Device.PresentationParameters
Niestety PresentationParameters nadaje się Direct3D.Device w czasie inicjacji a później jest on tylko do odczytu z tego co udało mi się dojść.

Zna ktoś sposób na obejście teogo i zrobienia ZoomIn ZoomOut w gierece w DirectX 9 i 2D renderowanym sprzętowo?

0
TJ. napisał(a)

a wiec w gierce 2D która robie chciał bym zorbić zooma i jedym ze sposobów na które wpadłem jest zmiana:
Direct3D.Device.PresentationParameters
Niestety PresentationParameters nadaje się Direct3D.Device w czasie inicjacji a później jest on tylko do odczytu z tego co udało mi się dojść.

Zna ktoś sposób na obejście teogo i zrobienia ZoomIn ZoomOut w gierece w DirectX 9 i 2D renderowanym sprzętowo?

masz dwie mozliwosci, jeśli używasz obiektu Sprite do rysowania, możesz ustawić dla kazdego z osobna macierz transformacji- ustawiasz dla wszystkich macierz skalowania i co klatkę ją zmieniasz odpowiednio.
druga mozliwość to ustawianie macierzy widoku co klatke- oddalasz kamerę lub przybliżasz po OZ.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1