Problem struktura programu, referencje

Odpowiedz Nowy wątek
2006-12-15 01:30
Jazzu
0

Witam serdecznie,

Mam pewne zadanie tzn mala symulacja giełdy na eventach konkretnie mam problem z jednym z podpunktow:

     Program musi umożliwiać tworzenie zachowań dla maklerów. Zachowania musz by
     reużywalne, czyli to samo zachowanie (a nie takie samo) można przypisa rónym
     maklerom. Mechanizm dodawania zachowań musi pozwalać na definiowanie
     zachowań:
                Jeżeli cena akcji spadnie/wzrośnie o więcej/mniej/dokładnie X $ sprzedaj/kup Y
                akcji lub wyprzedaj wszystkie akcje tej firmy.

I tu pojawia się problem poniewaz nie wiem gdzie przechowac takie zachowanie tzn, mam referencje z warstwy UserInterface na BussinesLogic gdzie znajduja sie wszystkie klasy tzn Investor, Company itd. Tam tez miala sie znalezc klasa Behaviours ktorej obiekty beda definiowac konkretne zachowania. Czyli ogolnie tak ze przy zmianie wartosci akcji obiekt rzuca event wychwytywany przez inwestora i on podejmuje jakies konkretne kroki w zaleznosci od zmiany. W UI MainFormie mam listy inwestorow i firm. Liste obiektow klasy Behaviours takze chcialem stworzyc w MainFormie w UI ale jak dalej to powiazac z konkretnym inwestorem to nie mam pojecia. Nie moge sie przeciez odwolac z BL do UI tak jak nie moge stworzyc referencji w druga strone bo jest kolizja. Nie moge tez dodac kolejnej warstwy poniewaz byloby to nie zgodne ze specyfikacja. Czy ktos wie moze jak mozna przechowac takie dane i w jaki sposob umozliwic do nich dostep konketnym inwestorom ? Z gory dziekuje za jaka kolwiek pomoc i sugestie a przede wszystkim za poswiecenie czasu na przeczytanie tego posta.

Pozdrawiam
Michal Jazzu Sadowski :)

Pozostało 580 znaków

2006-12-15 22:30
0

przeczytalem posta i zaluje. zadaj moze konkretne pytanie, wtedy bedzie naprawde duza szansa, ze ktos na nie odpowie.


...This is not war, this is pest control!...

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0