Cześć. Nie wiem czy to dobre miejsce ale mam nadzieję, że tak. Od razu mówię, że nie jestem programistką ale mam pod ręką osoby, które się na tym znają potrzebuję tylko pomysłu.
Posiadamy bardzo duży Excel z ogromną ilością danych podzielonych na kategorie tytuły opisy i daty. Chcemy stworzyć lokalną (każdy użytkownik gdy włączy aplikację będzie mógł na tym działać, Ale publicznie nie będzie dostępna) wyszukiwarkę do niego coś a'la wyszukiwarka Google. Wpisujesz jakąś treść ona wyszukuje w polu z opisem i wyrzuca wyniki tytułu zaciągnięte z jednego miejsca kategorie w których się znajduje i datę dodania.
Korzystamy z Excel, ponieważ to jest ogólnie dostępna aplikacja dla pracowników i jest tam szybciej dla nich wszystko aktualizować. Plik jest na dysku wspólnym i każdy ma dostęp do aktualnej wersji. Wyszukiwarka w środku programu excel jest nie wydajna, bo po prostu dane wyszukane są mało czytelne.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź