[Access] Tabele na 3 poziomach istotności - zapłacę!

0

Witajcie ponownie.

Nie mam pojęcia jak nazwać ten problem ale chodzi generalnie o to:

W tym pliku jest baza na której muszę działać:
http://rapidshare.com/files/148308952/Test.mdb.html

I w tej właśnie bazie chodzi o to że w tabeli [Zeszyt] wpisuję datę transportu, z rozwijanej listy wybieram trasę na jakiej samochód jechał (tabela [TRASY]) jaki przewoźnik to wiózł (tabela [PRZEWOŹNICY]). Oraz ustalam cenę.

I teraz nie mam bladego pojęcia jak przypisać do każdej trasy na sztywno określone oddziały, np do trasy 1 - Ostrów, Modlnica i Gądki.

I np. kiedy otworzę formularz [Zeszyt] i wybiorę z rozwijanej listy trasę, wtedy na dole pojawi mi się lista z oddziałami które są przydzielone do tej trasy, i będę mógł tam uzupełnić ile tym transportem poszło palet/koszy na dany oddział.

Owszem potrafię sobie przypisać te oddziały na sztywno do trasy, ale tylko w ten sposób że kiedy np. trzy razy wybiorę trasę 1 wtedy za każdym razem pojawia się identyczny ładunek, a kiedy zmienię wartości przy jednym transporcie, w pozostałych zmienia się to analogicznie.

Proszę o pomoc bo to sprawa nie cierpiąca zwłoki, i zapewniam że się odwdzięczę!

Każda sugestia jest cenna. Z góry wielkie dzięki.

0

Daj strukturę bazy w innym formacie, są tacy którzy nie używają windowsa i ms office, więc choćby chcieli - nie mogą pomóc...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1