var
x2,y2 : integer;
rect to kwadrat ; P więć
mam jakiś obraz w image2 : )
teraz w image1 rysuje mi się obraz z image2
w pozycji
left := 10;
top:=10;
(rozmiary image2.graph) - height := 40;
width := 30;
a w image1 onmuse move mam
x2 :=x;
y2 :=y;
end;
teraz mam moją procedurkę (tylko ze ta procka jest do TAnimation zdelphix :) x to left a y to top :]
if x2 >= autko.x then
begin
*
if x2 <= autko.x + autko.width then
begin
*
if y2 >= autko.y then
begin
if y2 <= autko.y + autko.height then
begin
je := true;
end else
begin
je := false;
end;
end;
*
end;
*
end;
ogólna funkcja procedury to: jezeli kursor znajduje się w miejscu w kwadracie o danym x2,y2,x2+autko.width,autko.height to wywołaj je := true a jezeli nie jest w tym obrębie (kursora nie ma na tym obrazku) to je:=false;
pomóżcie :]