Kamera internetowa + DirectShow w C++

0

lacze sie z kamerka i obraz nawet pokazuje mi sie na kontrolce. Ale nie wiem jak ten obraz moge szybciej pobrac Bo kopiowanie z Canvasa, kontrolki jest strasznie wolne najlepiej żeby CaptureGraphBuilder mi wypełniał taka strukture

unsigned char* pdata = new unsigned char[szerokosc*wysokosc*bpp];

:)

Nie mam pojecia jak polaczyc jedno z drugim....

0

Mam podobny problem, jestem na etapie szukania : >

Może rozwiązałeś ten problem ? Trochę bez sensu kopiować kolejny raz : >

0

Litości, kopiowanie z Canvasa? Za sam pomysł należą się kije - CaptureGraphBuilder ma metodę RenderStream, gdzie możesz skierować strumień bezpośrednio do pliku używając wybranego kompresora.

Coś w tym stylu:

captureGraphBuilder.SetOutputFileName(MediaSubType.Avi, fileName, out mux, out sink);
captureGraphBuilder.RenderStream(PinCategory.Capture, MediaType.Video, theDevice, theCompressor, mux);

[edit]
To jest w C# ale w tym przypadku różnica żadna

0

a jest tam cos takiego jak capturebuffer bo nie pamietam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1