Jak odtworzyć 2 dzwieki jednoczesnie przy pomocy biblioteki FMOD (bo przy pomocy playsound czy mediaplayer to tylko jednego wava mozna odtwarzac jednoczesnie)...
... gdzies tam wczesniej incjacja system FMOD
...
var DZWIEK1 : Pointer;
DZWIEK2 : Pointer;
DZWIEK3 : Pointer;
DZWIEK1 := FSOUND_Sample_Load(1, 'DZWIEK1.wav', 0, 0, 0);
DZWIEK2 := FSOUND_Sample_Load(2, 'DZWIEK2.wav', 0, 0, 0);
DZWIEK3 := FSOUND_Sample_Load(3, 'DZWIEK3.wav', 0, 0, 0);
FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK1);
...
FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK2);
FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK3);
NO wlasnie... jest problem bo... kazdy aktualny odtwarzany dzwiek, jest przerywany i odtwarzany jest nastepny
A może BASS jest lepszy do dźwięku ?