Jak wymusić/używać w obliczeniach double precission w js?
Przykładowo w c++ mam taki kod do mnożenia wektorów:
void vect4double::mulq(TP4d &a) // pre-mult: ab, b = this
{ // ab = as*bs-ab + as.bv + bs.av + av x bv; a = (s, v=x,y,z)
vect4double b = *this;
x = a.yb.z - a.zb.y + a.xb.s + b.xa.s;
y = a.zb.x - a.xb.z + a.yb.s + b.ya.s;
z = a.xb.y - a.yb.x + a.zb.s + b.za.s;
s = a.sb.s - ab;
// r += ab.s + ba.s;
// r.x += a.xb.s + b.xa.s;
// r.y += a.yb.s + b.ya.s;
// r.z += a.zb.s + b.za.s;
}
gdzie vect4double to klasa, w której x,y,z, i s typu double (nie single float).
można to przerobić do javascript?