Jak tworzyć warunki "w locie"?

0

Cześć, załóżmy, że tworzymy np bota działającego na sklepach/giełdach czy czymkolwiek innym, mniejsza.

Dajemy użytkownikowi możliwość zdefiniowania warunków które po spełnieniu skutkują jakąś akcją. Użytkownik może wybrać np. 3 z 10 możliwych i je zdefiniować, lub po prostu wszystkie

Przykład:
2.png

W tym przypadku tylko używamy wartości "Amount of Money" i "Bitcoin's Value" - bez "Amount of Fuel", ale gdybyśmy chcieli, to łatwo można go dodać do całego naszego warunku.

Jak można tworzyć takie ify podczas gdy appka już działa(bez edycji kodu)?

Z góry dzięki :P

0

może coś takiego:

if(amountOfMoneyCheckBox.Checked)
            {
                int id = (int)comboBox1.SelectedValue;
                switch(id){
                case 0:
                    Console.WriteLine(">");
                case 1:
                    Console.WriteLine("<");
                case 2:
                    Console.WriteLine("=");
                case 3:
                    Console.WriteLine("<=");
                default:
                    Console.WriteLine(">=");
                }
            }
0
ne0 napisał(a):

może coś takiego:

if(amountOfMoneyCheckBox.Checked)
            {
                int id = (int)comboBox1.SelectedValue;
                switch(id){
                case 0:
                    Console.WriteLine(">");
                case 1:
                    Console.WriteLine("<");
                case 2:
                    Console.WriteLine("=");
                case 3:
                    Console.WriteLine("<=");
                default:
                    Console.WriteLine(">=");
                }
            }

Nie jestem pewien, czy złapałem to co masz na myśli

Myślałem, raczej w kierunku

pseudokod:

public static bool Every_If_isTrue()
{
   bool output = true;
   foreach (checkboxes.Checked in Form)
   {
      if ( !("variable_name[index]" "operator[index]" "value[index]") ) /// ale jak?
      {
         output = false;
      }
   }
   return output;
}
2

buduj kontrolke z poziomu kodu, wszystkie wlasciwosci / nazwy trzymaj sobie w jakies klasie. Nastepnie bedziesz mogl porownac ktory jest uzyty i w zaleznosci od tego zdefiniujesz jakies zachowanie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1