Witam, przeszukałem multum stron internetowych lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Do rzeczy!
Za pomocą programu Winsock Packet Editor (WPE) jestem w stanie wysłać określony pakiet wybierając z listy client gry.
Takim pakietem może być np. wiadomość.
Jestem w tym temacie zielony, więc bardzo prosiłbym o najbardziej szczegółowe informację i najlepiej przykład. Wyczytałem, że można zrobić to na "socketach" funkcją SendMessage. Bardzo prosiłbym o pomoc (najlepiej w oparciu o Borland c++).
Odczytany pakiet przez WPE wygląda następująco:
Zaś okno wysyłania tak:
Mam coś takiego:
HWND hClient = FindWindow(NULL, "Nazwa okna" );
char Packet[34] = {0x00, 0x22, 0x00, 0x43, 0x63, 0x20, 0x03, 0x00, 0x00, 0x69,
0x00, 0x33, 0x00, 0x73, 0x64, 0x61, 0x64, 0x6F, 0x6D, 0x6F,
0x73, 0x61, 0x64, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x77, 0x69, 0x61,
0x64, 0x6F, 0x6D, 0x6F, 0x73, 0x63, 0x00};
SendMessage(hClient, Packet[34], NULL, NULL);
I tu pytanie - jak to napisać? Jak się połączyć, jak to przesłać?