hauleth

9356 punktów #33 / 6668
5 pkt za Ocena postu
2020-04-04 21:21

Każde stosujesz kiedy Ci wygodnie lub kiedy zajdzie taka potrzeba. To jest kwestia i...

5 pkt za Ocena postu
2020-04-03 13:57

Czy nowy standard C++17 będzie o wiele szybszy po skompilowaniu od Rust? Nie będzie...

5 pkt za Ocena postu
2020-04-02 12:35

Tak i nie. Wszystko zależy co i jak piszesz. W części kodu będzie trochę & oraz &mut...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-28 10:04

Każde stosujesz kiedy Ci wygodnie lub kiedy zajdzie taka potrzeba. To jest kwestia i...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-28 08:26

Każde stosujesz kiedy Ci wygodnie lub kiedy zajdzie taka potrzeba. To jest kwestia i...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-26 12:51

W czymkolwiek co ma bindingi do OpenGLa (czyli praktycznie wszystkim). A na upartego...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-24 15:06

Mogłabyś pokazać co już masz? Bo z pattern matchingiem jest to całkiem proste. By ni...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-24 12:59

Mogłabyś pokazać co już masz? Bo z pattern matchingiem jest to całkiem proste. By ni...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-23 11:51

Fakty zapisujesz tak, by potem było Ci jak najłatwiej robić zapytania. Jak zrobisz z...

5 pkt za Ocena postu
2020-03-23 11:07

Fakty zapisujesz tak, by potem było Ci jak najłatwiej robić zapytania. Jak zrobisz z...