Polaczenie socketami do serwera gry

Odpowiedz Nowy wątek
2005-10-05 08:43
abc
0

Chciałbym mieć możliwośc sprawdzenia czy serwer GRY jest odpalony (chodzi o cs'a)

Mam takie coś:

<?
$ip='83.149.89.3';
$port=27053;
[email protected]($ip,$port,$e,$s,9);
if (!$elo)
{
echo "Serwer OFF\n<br>";
        }else
{
echo "Serwer ON\n<br>";
}
?>

Niestety nie działa :( (w sensie ze serwer wlaczony a tu mi pokazuje ze off)
Pomożecie?


Pozostało 580 znaków

2005-10-05 09:16
0

Sprobuj $ip='udp://83.149.89.3'; jak nie pojdzie to zobacz co bedzie w $e i $s.


Pozostało 580 znaków

2005-10-05 10:20
abc
0

przez udp zawsze sie laczy jakiego by portu nie dac (nawet te zamkniete) :/

a na TCP:

Numer Erroru: 10060 oraz opis:
Próba połšczenia nie powiodła się, ponieważ połšczona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połšczenie nie powiodło się, ponieważ połšczony host nie odpowiedział.

Serwer ciagle chodzi ...


Pozostało 580 znaków

2005-10-05 17:36
0

Musisz wyslac cos do tego serwera i zobaczyc czy zwroci, w UDP nie ma w koncu czegos takiego jak polaczenie.

Mozesz poslac np FF FF FF FF 64 65 74 61 69 6C 73, to zwroci ci informacje o grze, nie wiem tylko czy to w halflife, gamespy czy w ase dodawalo sie do portu jakas liczbe. Poszperaj w necie o protokole half lifa. np http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/


Pozostało 580 znaków

2005-10-05 19:55
abc
0
Wolverine napisał(a)

Musisz wyslac cos do tego serwera i zobaczyc czy zwroci, w UDP nie ma w koncu czegos takiego jak polaczenie.

Mozesz poslac np FF FF FF FF 64 65 74 61 69 6C 73, to zwroci ci informacje o grze, nie wiem tylko czy to w halflife, gamespy czy w ase dodawalo sie do portu jakas liczbe. Poszperaj w necie o protokole half lifa. np http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/

No niby tak dzięki za stronę na pewno się przyda, ale:

<?
$ip='udp://83.149.89.3';
//$ip='83.149.89.3';
$port=27053;

[email protected]($ip,$port,$e,$s,5);
$do_wyslania=chr(255).chr(255).chr(255).chr(255)."rules";
echo "wysylam: ".$do_wyslania;

fwrite($elo,$do_wyslania);

while (!feof($elo))
{
echo  fgets($elo,128);
}
fclose($elo);

?>

To tez nie zaskakuje zbytnio :(


Pozostało 580 znaków

2005-10-06 14:52
0

a na pewno się nie pomyliłeś z numerem portu, nie chce mi się sprawdzać na cs-ie ale na różne inne to z pierwszego postu jak najbardziej działa, a też nie kojarzy mi się żeby cs pracował na takim porcie ...


Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego<span style="color: white">

Pozostało 580 znaków

2005-10-06 17:33
abc
0
Adamo napisał(a)

a na pewno się nie pomyliłeś z numerem portu, nie chce mi się sprawdzać na cs-ie ale na różne inne to z pierwszego postu jak najbardziej działa, a też nie kojarzy mi się żeby cs pracował na takim porcie ...

Tak jestem pewien tego portu ale od teraz zajumuje sie localhostem:27015 (27015 domyslny port) nadal nic ciekawego ... :(
Na localhost dziala (siako tako ale dziala jest polaczenie !)


Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0