function getAlphabet() {
div_alphabet_content = "";
table_letters = new Array
(
"A", "Ą", "B", "C", "Ć",
"D", "E", "Ę", "F", "G",
"H", "I", "J", "K", "L",
"Ł", "M", "N", "Ń", "O",
"Ó", "P", "Q", "R", "S",
"Ś", "T", "U", "V", "W",
"X", "Y", "Z", "Ż", "Ź"
);
/*tablica liter 7x5*/
var number_letter = "";
for(i=0; i<=34; i++) {
number_letter = "lett" + i;
div_alphabet_content = div_alphabet_content + '<div class="letter" onclick="gameInferface('+i+')" id="'+ number_letter + '">'
+ table_letters[i] + '</div>' + '\n'; // zmienna zawiera ciąg znaków !
if ((i+1) % 7 === 0)
{
div_alphabet_content = div_alphabet_content
+ '<div id="corector"></div>\n';
}
}
alphabet.innerHTML = div_alphabet_content;
Starzy wyjadacze domyślą się o co chodzi, potrzebuje ulepszyć kod. Chciałbym generować treść div'a za pomocą funkcji by było bardziej elegancko :)
A tu cd. fragment
String.prototype.setChar = function(position, char) {
if (position > this.length - 1) {
return this.toString();
} else {
return this.substr(0, position) + char + this.substr(position + 1);
}
};
function refreshPassword()
{
board.innerHTML = secret;
}
function gameInferface(arg) {
hit = false;
for(var i=0; i<pass_length; i++)
{
if (password.charAt(i) === table_letters[arg])
{
secret = secret.setChar(i, table_letters[arg]);
hit = true;
}
}