Dodawanie danych z przeszukiwaniem wystapienia.

0

Witam forumowiczów.

Gorąco proszę o pomoc w stworzeniu kodu, który wprowadza dane z jednego arkusza do drugiego sprawdzajac wystapienie. Opisze działanie:

W arkuszu GODZINY po wyborze roku, miesiaca, pracownika i podaniu liczby godzin, klikam na przycisk DODAJ i dane lecą do arkusza WYNAGRODZENIE ktore bedzie pelnilo funkcje archiwum.
Zadaniem kodu jest w pierwszej kolejnosci sprawdzenie w tabeli WYNAGRODZENIE czy dodawane imie i nazwikso, rok i miesiac wystapilo juz wczesniej. Jezeli tak, to dopisuje (dodaje) tylko nowe godziny do tych ktore juz byly zapisane wczesniej. Jezeli natomiast jeden z trzech parametrow (imie i nazwisko lub rok lub miesiac) sie rozni, to na koncu tabeli dodawany jest nowy wiersz i wypelniany wszystkimi danymi czyli imie i nazwisko, rok, miesiac i nowe godziny w odpowiednich komorkach.

Jezeli kod odnajdzie identyczne wystapienie, to nie musi go podswietlac czy filtrowac tabeli, wystarczy ze doda godziny. Dopisze komunikat w oknie informujacy o takiej sytuacji.

zalaczam plik z przykladem
Karty pracy - forum.rar
Gorąco liczę na pomoc.
Pozdrawiam
Mirek

1

Excel NIE JEST bazą danych. Im wcześniej zejdziesz prowizorki, tym taniej.

Wszystko, o czym tu piszesz jest drobiazgiem, jeśli projekt prowadzić w SQL

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1