http://itad.reset.ath.eu/

https://www.facebook.com/ResetATH

10:00-12:00 (Sala L406) | Internet of things - Arduino
Na warsztatach będziemy zajmowali się budową układów elektrycznych z mikrokontrolerami. Jest to dla Ciebie okazja do nabrania doświadczenia poprzez praktykę - tworząc swój własny obwód podpięty do Arduino oraz płytki stykowej. Zaprogramujesz również prosty kod w języku C na platformie programistycznej dla systemów wbudowanych, który przetestuje poprawne działanie elementów układu, takich jak rezystory, fotorezystory czy diody.
Łukasz Więcław

10:00-12:00 (Sala L412) | Grafika 3D w 3DS MAX
Podczas warsztatów nauczę Was obsługi programu 3DS Max Autodesk. Wspólnie zrobimy modele otaczających nas przedmiotów. Dzięki zdobytym zdolnościom, osoby zajmujące się robieniem gier, będą mogły wykorzystać nabyte umiejętności do robienia własnych modeli na potrzeby gier, a majsterkowicze będą mogli zwizualizować swoje projekty.
Dawid Holisz

10:00-12:00 (Sala L227) | Przemysł Gier
Spotkałem przez lata wiele osób pasjonujących się grami które chciały robić gry tak zarabiając na życie. Jednak granie i robienie gier to dwa różne światy. Na prelekcji zamierzam Wam przybliżyć czym jest tak naprawdę przemysł gier, poradzę jak się dostać do tego dość hermetycznego świata. Przybliżę Wam również różne role jakie w nim można zająć. Bez względu czy Twoim marzeniem jest testowanie gier, programowanie, projektowanie czy chcesz robić na własną rękę zakładając firmę i podbijając świat - warto przyjść i posłuchać.
Rafael Budnik

10:00-12:00 (Sala A104) | Machine learning
Z uczeniem maszynowym mamy do czynienia wtedy, gdy komputer dostaje zdolność uczenia się bez jawnego wyrażenia jego działań w instrukcjach programu. Bazując na realnych przykładach, żywym kodzie i konkretnych algorytmach dowiemy się między innymi:

  • jak system może rozpoznać komórki rakowe,
  • jak może wskazać fałszowane pieniądze,
  • w jakim stopniu i z jaką skutecznością może rozpoznawać tekst pisany.
    Paweł Dyl - Ailleron

10:00-12:00 (Sala ACI) | Lego Mindstorms
Na warsztatach skonstruujemy i zaprogramujemy robota z klocków LEGO Mindstorms. Wyposażymy nasze łaziki w sensory dzięki, którym będą w stanie unikać przeszkód. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy naukę można połączyć z zabawą, będziesz miał najlepszą okazję, żeby się przekonać.
Michał Micor