Ekran rysowania a ekran wyświetlany

0

Witam
Czy istnieje możliwość wyświetlania innego ekranu żółwia, a na innym rysowanie, a jak gotowy rysunek to "podmiana"? Tak, żeby to wyglądało płynnie. Pamiętam któreś języki miały coś takiego. Rysowanie trochę długo trwa, chyba, że istnieje sposób znacznego przyspieszenia. Mam taki kod (wiem, że jest tu trochę niepotrzebnego, ale to jeszcze nie całość, na razie testuję)

import turtle
import math

tt=turtle.Turtle()
#tt.shape('turtle')
tt.speed(0)
tt.hideturtle()
rx=100
ry=50
alfa=0
pi=math.pi
punkty=[[30,30,0,0,0],[30,-30,0,0,0],[-30,-30,0,0,0],[-30,30,0,0,0]]
def linia (x1,y1,x2,y2):
    tt.up()
    tt.goto(x1,y1)
    tt.down()
    tt.goto(x2,y2)
def pp(alfa):
    for i in range(4):
        punkty[i][3]=rx*math.sin(alfa+pi*i/2)
        punkty[i][4]=ry*math.cos(alfa+pi*i/2)
    

for alf in range(0,360,10):
    pp(pi*alf/180)
    for i in range(len(punkty)):
        linia(punkty[i][3],punkty[i][4],punkty[(i+1)%4][3],punkty[(i+1)%4][4])
    tt.clear()

turtle.exitonclick()
1

Nie znam się na Pythonie dlatego odpowiem :-)

To czego szukasz nazywa się buforowaniem grafiki -> buffered graphics lub double buffered graphics pod tymi hasłami szukaj odpowiedzi.
np.:

Oczywiście ma jeszcze znaczenie jakich bibliotek będziesz używał do rysowania bo możesz używać takich rzeczy jak SDL, OpenGL itp...
Pewnie da się też jakoś skopiować bufor ekranu wprost do bufora wyświetlanego obrazu ale nie wiem jakie funkcje za to mogą odpowiadać.

Ja bym jednak próbował użyć SDL.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1