Integracja BlueMedia - EMPTY_VALUE

0

Cześć,

Czy integrowaliście się kiedyś z płatnościami Blue Media? Na koncie testowym wszystko mi działa. Dzisiaj przełączyłem się na konto produkcyjnie i mam problem.

Na etapie przedtransakcji dostaję komunikat "EMPTY_VALUE". Kompletnie nie wiem, czego mu brakuje, tym bardziej, że dokładnie te same pola przechodzą na środowisku testowym. Czy na produkcji trzeba przesłać coś więcej? Ma ktoś z tym doświadczenie? Z dokumentacji nie wynika, aby były jakieś różnice w tym względzie.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

0

Czy to jest tylko ten komunikat? Jakby troszkę za krótki. Dokumentacja mówi coś o tym komunikacie?

0

No właśnie nie ma nic więcej. A dokumentacja kompletnie nic nie mówi o tych błędach - przeglądałem 1000 razy.
Udało mi się w końcu dojść do tego - brakowało mi dwóch pól, ale z dokumentacji nie wynikało wprost, ze one są niezbędne w tym przypadku.
Inna sprawa, że nadal nie rozumiem, dlaczego w środowisku testowym to działało bez tych pół, a produkcyjne ich wymagało. Lekko to bez sensu.

0

na implementacje BM straciłem 2 tygodnie i dałem sobie spokój. Dokumentacja to jakiś ponury żart. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową to tydzień ponad. Wcześniej próbowałem z bramką mBanku, ale brak bramki po angielsku i brak możliwości stworzenia własnego formularza płatności (nie chciałem używać przekierowania) spowodował że rezygnowałem na rzecz Stripe. Dobra dokumentacja, bezproblemowa obsługa kart płatniczych. Możesz wrzucić formularz na własną stronę (bez przekierowania). W dodatku możliwość równoległego używania trybu testowego (z localhost) i produkcyjnego (hosting) czyni to chyba najlepszym systemem płatniczym. Zastanów się nad tym.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1