Mało informacji podałeś, a rozwiązań jest bardzo dużo jedne prostsze drugie bardziej czasochłonne.
Jeśli to web, a zaczniemy od najprostszych rozwiązań do tych wymuszających coraz więcej pracy.
- można zapłacić komuś za granie i klikanie :>
- najprościej to namierzyć zapytanie rest api i po prostu co jakiś czas odpytać dany endpoint, raczej będzie wymagane przesyłanie uwierzytelnienia, ale te z poziomu przeglądarki są automatycznie dodawane lub można je odczytać jeśli nie są http only i zawsze je wysyłać przy zapytaniu i jakieś ręczny timer w konsoli, który będzie wysyłał zapytania.
- jakiś plugin do przeglądarki, który będzie wykonywał klik na elemencie wyszukanym przez querySelectora.
- autoclicker, który będzie wyszukiwał elementy przez obraz lub klikał wyuczone pozycje.
- web driver przeglądarki, który będzie robić coś podobnego tyle.
- Namierzanie elementów za pomocą feature matching, object detection sieci i klikanie pozycji.
No jeśli będziemy wychodzić poza web, na aplikacje systemowe lub mobilne i czy offline czy online gry.
- Możemy hooki na funkcje zrobić i je wywoływać, można też wstrzyknąć pythona i zbindować sobie jakieś struktury i korzystać z nich w konsoli i skryptować dynamicznie.
- Możemy np. dorzucać do kolejki eventów wysyłanych do serwera własne, ale to też mocno zależy od pattern designu implementacji gry, jej komunikacji.
- Ogarnąć samemu cały protokół komunikacji i nią się komunikować z grą.
Na mobilnych może być różnie, aplikacje działają jako inni użytkownicy, brak uprawnień roota domyślnie.
- można się pokusić o rootowanie urządzenia, żeby móc dowolnie manipulować wszystkimi aplikacjami.
- można spróbować na emulatorze odpalić i modyfikować.
- można się pokusić o modyfikację tej aplikacji.
Jakieś mechaniczne sposoby też by mogły przejść jak klikanie parówką ekranu za pomocą prostego servo mechanizmu lub jakiejś ręki CNC :>
Jest w czym wybierać, na pewno jakieś ciekawe sposoby pominąłem,