Zlecę wykonanie procesu automatycznego w MS OFFICE

0

Cześć,

Poszukuję osoby chętnej do wykonania procesu w Share Point lub Excelu Online, który polegał by na tworzeniu nowych zadań, zaznaczaniu "done" itp., automatycznym wysyłaniu powiadomień na maila ikontroli ich statusu. Mniej więcej chodzi o coś takiego:

Mamy 3 osoby w firmie. Jedna osoba otwiera nowy task, wypełnia poszczególne komórki i jak zatwierdzi to wysyła się automatycznie mail do drugiej osoby że ma do wykonania zadanie. Tym samym status tego zadania wyświetla się na "in progress" i wyświetla się że jego wykonanie zalezy od 2 osoby.

2 osoba dostając powiadomienie, wykonuje jakieś zadania i jak je skończy, klika że skończył i zadanie zostaje przekierowane do osby trzeciej łącznie z mailem z informacją. Osoba pierwsza chcąc sprawdzić jaki jest status tego zadania widzi, że "wisi" ono u osoby trzeciej jako "in progress". Osoba trzecia jak skończy zadanie to klika "done", zadanie jest jako "done" i wysyła maila automatycznie do osoby pierwszej, jako że ona była "requestorem".

Mam nadzieję że wyjasniłem to w miare prosty sposób.
Pozdrawiam
Przemek

3

Jeśli macie office 365 to zapoznajcie się z Microsoft Planner. Ma on chyba wszystko czego potrzebujecie

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1