Witam , poszukuję pomocy w zadaniu z wykorzystaniem Algorytmu A* odpłatnie. Więcej informacji na DM.
to pisz tutaj, z czym masz problem.
A tam odpłatnie...
Masz za darmo ;) https://www.gamedev.net/tutorials/programming/artificial-intelligence/a-pathfinding-for-beginners-r2003/
A tu kolejny zasób
http://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/AStarComparison.html
z tego co widzę, to bardzo szczegółowo to opisali, tu masz spis treści:
http://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/index.html
Na planszach o rozmiarze 20x20 oraz 30x30i przy zagęszczeniu ścian 30% i 40%przetestować działanie algorytmu zadając mu wyszukanie krótkiej i długiej drogi na mapie .Ocenić czy przy każdej symulacji algorytm znajduje rzeczywiście najkrótszą drogę na mapie. W sprawozdaniu pokazać wyniki wszystkich symulacji w formie zrzutów z ekranu wraz z komentarzami.
I do tego zadanka mam programik który zagęszcza mapkę.
- Wygeneruj sobie zagęszczoną mapkę.
- Dobierz sobie testowe punkty dla krótkiej i długiej drogi.
- Zaimplementuj algorytm według wytycznych z linków w postach powyżej.
- Zaimplementuj wizualizację. Musisz rysować mapę (kratki, przeszkody), zaznaczyć testowane punkty i rysować ścieżkę według algorytmu.
- Odpal algorytm z (3) na mapce z (1) dla punków z (2). Rób screenshot z wizualizacji (4).