Wątek przeniesiony 2021-05-08 13:20 z Algorytmy i struktury danych przez Shalom.

Algorytm A* - potrzebna pomoc

0

Witam , poszukuję pomocy w zadaniu z wykorzystaniem Algorytmu A* odpłatnie. Więcej informacji na DM.

1

to pisz tutaj, z czym masz problem.

1

A tu kolejny zasób
http://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/AStarComparison.html
z tego co widzę, to bardzo szczegółowo to opisali, tu masz spis treści:
http://theory.stanford.edu/~amitp/GameProgramming/index.html

0

Na planszach o rozmiarze 20x20 oraz 30x30i przy zagęszczeniu ścian 30% i 40%przetestować działanie algorytmu zadając mu wyszukanie krótkiej i długiej drogi na mapie .Ocenić czy przy każdej symulacji algorytm znajduje rzeczywiście najkrótszą drogę na mapie. W sprawozdaniu pokazać wyniki wszystkich symulacji w formie zrzutów z ekranu wraz z komentarzami.
I do tego zadanka mam programik który zagęszcza mapkę.

0
  1. Wygeneruj sobie zagęszczoną mapkę.
  2. Dobierz sobie testowe punkty dla krótkiej i długiej drogi.
  3. Zaimplementuj algorytm według wytycznych z linków w postach powyżej.
  4. Zaimplementuj wizualizację. Musisz rysować mapę (kratki, przeszkody), zaznaczyć testowane punkty i rysować ścieżkę według algorytmu.
  5. Odpal algorytm z (3) na mapce z (1) dla punków z (2). Rób screenshot z wizualizacji (4).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1