Zapytam tutaj - może ktoś będzie wiedział, bo infolinia dla konsumentów UOKiK nie działa od paru miesięcy.
Zamówiłem przez internet w komputroniku uniwersalną stację dokującą do laptopów, która miała mi umożliwić podłączenie dwóch monitorów i tym samym dać mi możliwość korzystania z 3. ekranów (2 podłączone monitory + monitor laptopa). Na stronie opisu przedmiotu była informacja, że urządzenie posiada dwa gniazda na podłączenie monitorów, tymczasem okazało się, że jest tylko jedno gniazdo więc bez problemu mógłbym zwrócić towar, jednak w salonie, do którego odniosłem urządzenie dopatrzono się zarysowania na nim (musiałem je niechcący zarysować w trakcie rozpakowywania) i powiedziano mi, że w takiej sytuacji decyzję musi podjąć centrala czy przyjmie urządzenie. Czekam już 3. tygodnie na tę decyzję - zgodnie z prawem jest chyba 14. dni na ustosunkowanie się sklepu do reklamacji, no ale jest niby to zarysowanie więc to sprawia, że niezgodność towaru z opisem oraz te 14. dni nie mają znaczenia i teraz liczy się tylko dobra wola sklepu? Jak to wygląda w świetle prawa?