Interpretacja wyników testów MVP

0

Jak należy interpretować wyniki testów MVP (Minimum viable product)? Jaki odsetek badanych musi zainteresować nasza prowizorka, czy wręcz atrapa (landingpage?), aby nadal rozsądne było podążanie w danym kierunku? Oczywiście zdaję sobie sprawę z mnogości zmiennych. Chodzi mi o cokolwiek, punkt zaczepienia. Z góry dziękuję.

0

Sam tworzę teraz MVP, rozmawiałem z wieloma osobami o tym i to zależy od projektu.

Jeżeli np. jest to produkt dla firm co będą za to sporo płacić, to nie musisz mieć wielu zapewnień o tym, że produkt zostanie przez nich kupiony, jeżeli ma zarabiać na reklamach to musi spory odsetek z potencjalnych użytkowników potwierdzić, żeby z tego korzystał. Generalnie ludzi musi być tyle, żeby produkt był po pewnym czasie rentowny, a ile to jest, to zależy od przyjętego modelu biznesowego.

Jeżeli nie chcieliby skorzystać, to dlaczego, co jest nie tak? Mam nadzieję, że zadawałeś takie pytania. Jeżeli tak, to wiesz co nie tak? Czy jeżeli by było zmienione xyz, to by skorzystali? Jeśli tak, to musisz wykonać zwrot i zmienić to co się ludziom nie podoba/przeszkadza.

Generalnie nie mam co więcej napisać, bo nic nie napisałeś, na czym produkt ma zarabiać i jakie są wyniki. Zresztą do przeanalizowania możesz to dać też osobom, które się znają na tym, na pewno trochę podpowiedzą.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1