W czym najprościej zrobić animację ?

0

Jakiego języka, biblioteki użyć do zrobienia prostej animacji karuzeli ? To znaczy mamy zmienną prędkość, od tej zmienny zależy jak szybko kręci się karuzela, im szybciej się kręci karuzela tym większy kąt odchylenia. W jakim języku da się to zrobić najprościej i szybko, C#, Java + javaFx czy może jeszcze coś innego poleci ? Przydałby się jakieś linki z przykładami jak zrobić obracanie obiektu wokół własnej osi.

0

ja jakiś czas temu na studiach robiłem animację w povray-u, całkiem spoko jest i do prostych zastosowań mogę polecić :)

0

najprościej - C# + XNA i działać na .png z klatkami.

0
spartanPAGE napisał(a):

najprościej - C# + XNA i działać na .png z klatkami.

Tere fere ;) Najmniej linii kodu będzie w Python + Panda 3D, najłatwiej też skonfigurować środowisko programistyczne.
Musisz tylko model karuzeli zrobić w Blenderze ;) Obrót standardowo jest wykonywany wokół środka obiektu ustawionego w edytorze 3D. Jak karuzeli dorobisz kości i je odpowiednio nazwiesz, to możesz je swobodnie kontrolować z poziomu kodu - będziesz mógł w ten sposób zmieniać kąt odchylenia doczepionych "huśtawek". Jakbyś potrzebował jakichś snipletów, to dysponuję takowymi (np. do pozyskania obiektu kontrolującego kość).

0

najprościej i chyba najszybciej, to we flashu.

0

Najprościej jest chyba w QML (język deklaratywny do projektowania UI).

0

jQuery i HTML5? Są setki gotowców, tylko obrazek zmienić i prędkość obracania.

1

W jakim języku da się to zrobić najprościej i szybko
W tym, który znasz. Bo jak żadnego nie znasz, to w żadnym nie będzie prosto.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1