Jakiego języka, biblioteki użyć do zrobienia prostej animacji karuzeli ? To znaczy mamy zmienną prędkość, od tej zmienny zależy jak szybko kręci się karuzela, im szybciej się kręci karuzela tym większy kąt odchylenia. W jakim języku da się to zrobić najprościej i szybko, C#, Java + javaFx czy może jeszcze coś innego poleci ? Przydałby się jakieś linki z przykładami jak zrobić obracanie obiektu wokół własnej osi.
ja jakiś czas temu na studiach robiłem animację w povray-u, całkiem spoko jest i do prostych zastosowań mogę polecić :)
najprościej - C# + XNA i działać na .png z klatkami.
spartanPAGE napisał(a):
najprościej - C# + XNA i działać na .png z klatkami.
Tere fere ;) Najmniej linii kodu będzie w Python + Panda 3D, najłatwiej też skonfigurować środowisko programistyczne.
Musisz tylko model karuzeli zrobić w Blenderze ;) Obrót standardowo jest wykonywany wokół środka obiektu ustawionego w edytorze 3D. Jak karuzeli dorobisz kości i je odpowiednio nazwiesz, to możesz je swobodnie kontrolować z poziomu kodu - będziesz mógł w ten sposób zmieniać kąt odchylenia doczepionych "huśtawek". Jakbyś potrzebował jakichś snipletów, to dysponuję takowymi (np. do pozyskania obiektu kontrolującego kość).
najprościej i chyba najszybciej, to we flashu.
Najprościej jest chyba w QML (język deklaratywny do projektowania UI).
jQuery i HTML5? Są setki gotowców, tylko obrazek zmienić i prędkość obracania.
W jakim języku da się to zrobić najprościej i szybko
W tym, który znasz. Bo jak żadnego nie znasz, to w żadnym nie będzie prosto.