Co z konkursem?

0

Jak w temacie, co z kolejną edycją konkursu na poryty kod?
Uświadomiłem sobie dzisiaj że pomysł mam, czas też (weekend), DemonicalMonk coś tam chyba nawet naskrobał do zgłaszania, a konkursu nie ma. Jest może jakiś plan wypuszczenia nowej edycji?

0

Plan jest, jak tylko Demonical Monk skończy.

0

Super. To tylko trzeba teraz jakieś zadanie wymyślić.

0

Wszystko gotowe. Przeniosę tylko serwis w odpowiednie miejsce na serwerze i możecie działać :)
Najważniejsze informacje dostaniesz na PW.

0

A gdzie jest "odpowiednie miejsce na serwerze"? Bo nie wiem co mam pisać ;)

0

Łukasz dostał wszystko co trza na PW, strona jest na moim serwerze tylko przenosiłem ją między domenami (była w sandboxie, a on jest trochę restrykcyjny).

Adres: http://demonical.pl/poryty

Można robić konta, tylko bez trollingu bo się dowiem kto :> Na razie syndykacji z 4P nie ma, skoro Coyote Forever tak szybko powstaje, to nie ma sensu robić tego teraz.
Teraz kwestia tego, co będziemy kompilować. Dostępne kompilatory:

Ada  	               gnat-4.3.2
Assembler 	           nasm-2.07
Assembler 	           gcc-4.3.4
AWK (gawk)             gawk-3.1.6
AWK (mawk)             mawk-1.3.3
Bash 	               bash 4.0.35
bc 	                   bc-1.06.95
Brainf**k 	           bff-1.0.3.1
C 	                   gcc-4.3.4
C# 	                   mono-2.6.7
C++ 	               gcc-4.3.4
C99 strict 	           gcc-4.3.4
CLIPS 	               clips 6.24
Clojure 	           clojure 1.1.0
COBOL 	               open-cobol-1.0
COBOL 85 	           tinycobol-0.65.9
Common Lisp (clisp)    clisp 2.47
D (dmd) 	           dmd-2.042
Erlang 	               erl-5.7.3
F#                     fsharp-2.0.0
Factor 	               factor-0.93
Falcon 	               falcon-0.9.6.6
Forth 	               gforth-0.7.0
Fortran 	           gfortran-4.3.4
Go 	                   gc-2010-07-14
Groovy 	               groovy-1.7
Haskell 	           ghc-6.8.2
Icon 	               iconc 9.4.3
Intercal 	           c-intercal 28.0-r1
Java 	               sun-jdk-1.6.0.17
JavaScript             rhino-1.6.5
JavaScript             spidermonkey-1.7
Lua 	               luac 5.1.4
Nemerle 	           ncc 0.9.3
Nice 	               nicec 0.9.6
Nimrod 	               nimrod-0.8.8
Ocaml 	               ocamlopt 3.10.2
Oz 	                   mozart-1.4.0
Pascal      	       fpc 2.2.0
Pascal     	           gpc 20070904
Perl 	               perl 5.12.1
Perl 6 	               rakudo-2010.08
PHP 	               php 5.2.11
Pike 	               pike 7.6.86
Prolog  	           gprolog-1.3.1
Prolog  	           swipl 5.6.64
Python 	               python 2.6.4
Python 3 	           python-3.1.2
R 	                   R-2.11.1
Ruby 	               ruby-1.9.2
Scala 	               scala-2.8.0.final
Scheme                 guile 1.8.5
Smalltalk              gst 3.1
Tcl                    tclsh 8.5.7
Text                   text 6.10
Unlambda               unlambda-2.0.0
Visual Basic .NET      mono-2.4.2.3
Whitespace             wspace 0.3

Z czego na razie używamy wyłącznie gcc-4.3.4. Jakieś propozycje co do języków? Szczerze, jestem przeciw dodawaniu wszystkiego co się nadarzy, selekcja musi być.

0

Dodałem pierwsze zadanie. Zapraszam do wysyłania porytych kodów.
Co do języków to dałbym C, C++, Pascal, Assembler i wszystkie ezoteryczne. Oczywiście lista dostępnych języków definiowana do każdego zadania osobno.

0

Oczywiście lista dostępnych języków definiowana do każdego zadania osobno.

Może po prostu każde zadanie = przypisany jeden określony język?

0

Może po prostu każde zadanie = przypisany jeden określony język?

Wydaje mi sie ze bedzie wtedy za duzo jęków dlaczego ten jezyk a nie inny. Tak mi sie wydaje w kazdym razie :P

0

Dobra, zadanie jest - możecie pisać rozwiązania i rejestrować konta. Namachałem na szybko obsługę innych języków też. Tylko takie pytanie, czy z tych ezoterycznych mam uwzględnić dorobek Microsoftu? Jest dość pokaźny...

0
Demonical Monk napisał(a)

Na razie syndykacji z 4P nie ma, skoro Coyote Forever tak szybko powstaje, to nie ma sensu robić tego teraz.

Przecież na Facebooku było, że wejdzie we wrześniu, nie podano tylko którego roku.

0

Imo przydałoby się dodać temat na forum we flejmie z linkiem do 5 edycji, bo newsy mało kto czyta i potem ew. podsumowanie tego wszystkiego wrzucić.

Jeśli coś się nie kompiluje (zwracać uwagę na wersje kompilatorów!), a powinno - pisać.

0

A po co języki ezoteryczne? Tam kod będzie zawsze poryty, bo od tego te języki są, a nie od tego żeby ich używać.

0

Można zrobić edycję elitarną gdzie będą tylko ezoteryczne :) To jest niepełne, bo nie zrobiłem opcji wyłączania wybranych języków w odpowiednich wyzwaniach.

0

Jeśli coś się nie kompiluje, a powinno - pisać.

Mój megaporyty kod się kompiluje ale nie tak jak powinien bo rzuca wyjątek czasu wykonania :P. U mnie oczywiście wszystko działa, różnica kompilatora to jedna odsłona (3.4.5 zamiast 3.4.4) - problem polega prawdopodobnie na tym że mój kod jest zgodnie z założeniami poryty i wystarczy drobna inwencja kompilatora i wszystko się posypie.

0

Zasada jest taka, że jak coś na ideone nie działa to nie działa i u mnie (używam ich API). Przy tamtej kompilacji:

prog.cpp: In function ‘int main()’:
prog.cpp:6: warning: ignoring return value of ‘int scanf(const char*, ...)’, declared with attribute warn_unused_result
prog.cpp:23: warning: ‘a’ is used uninitialized in this function
prog.cpp:23: warning: ‘b’ is used uninitialized in this function

I wyskoczył SIGSEGV w trakcie wykonywania. Mogę ręcznie oznaczyć jako zaakceptowaną jeśli faktycznie różnica 1 rewizji kompilatora rozwaliła ci program...

0

Assembler nasm-2.07
Assembler gcc-4.3.4

A asembler to pod jakim systemem ma działać?

0

Gentoo, możesz wybrać jeden z dwóch kompilatorów.

0

@DemonicalMonk, jeśli się da to mógłbyś wysłać mi exeka (albo gdzieś wrzucić do sieci) wyrzuconego przez kompilator? Wiedziałbym przynajmniej dlaczego nie działa.

0

Programy są kompilowane pod Gentoo, więc raczej o exe będzie ciężko.

Zobacz to:
http://ideone.com/EiDzy

Tym razem segfault wyskoczył ^^

0

[rotfl] @ kody "zaq1" w hello world.

0

Spodziewałem się tego, kolejny script kiddie, nic tylko wykastrować gumowym toporem (Marooned TM).

0

Przydałoby się jeszcze dodać ranking użytkowników.

0

Ranking pod kątem czego? Rozwiązane zadania? Jakiś system punktów za memory usage i czas wykonania?

0

Na przykład 3 punkty za pierwsze miejsce, 2 punkty za drugie miejsce i 1 punkt za trzecie miejsce.

0

Zapraszam do głosowania. A także do wysyłania porytego kodu w kolejnej edycji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1