Ocena gry "Kółko i krzyżyk"

0

Witam wszystkich :) Na wstępie proszę nie hejtować oraz nie oceniać sensowności projektu. Dziękuję :)

Napisałem prostą grę kółko i krzyżyk. Bardziej jako ciekawostkę, chociaż kto wie :P
Chciałbym prosić was o ocenę, ewentualne poprawki lub co można by dodać czy zmienić

ponadto gdyby ktoś zechciał posiedzieć nad tym razem to zapraszam na pw :)

ZAGRAJ

0
  • Animacje i wygląd jest spoko
  • Z puktu widzenia UX, trochę głupio że po wygranej nie widać ostatecznego stanu planszy - ten czarny popup ją zasłania
  • Fajnie że zminifikowany JS

Pokażesz kod?

0
Riddle napisał(a):
  • Animacje i wygląd jest spoko
  • Z puktu widzenia UX, trochę głupio że po wygranej nie widać ostatecznego stanu planszy - ten czarny popup ją zasłania

Nie zasłania, tylko przysłania 😉
screenshot-20230727091544.png

0
wloochacz napisał(a):
Riddle napisał(a):
  • Animacje i wygląd jest spoko
  • Z puktu widzenia UX, trochę głupio że po wygranej nie widać ostatecznego stanu planszy - ten czarny popup ją zasłania

Nie zasłania, tylko przysłania 😉

Napisałem że zasłania z punktu widzenia UX. Gośc wygrywa grę, pojawia się overlay, wyskakuje z animacją i ma napis, przyciaga uwagę użytkownika na to co się pojawiło i zabiera od tego co jest pod spodem. To że coś przebija/prześwituje przez ten czarny ekran nie wiele pomaga.

0

Plansza do gry mogłaby być trochę większa, sporo ekranu się marnuje. Przycisk do zgłoszenia błędu powinien zniknąć sam gdy kliknę gdziekolwiek poza przyciskiem, obecnie mogę go schować tylko klikając ponownie w zębate kółko. Licznik czasu mi się raz zbugował i przeskakiwał mi ciągle pomiedzy 0:39 i 0:43, ale nie potrafię tego zreprodukować. A tak poza tym spoko.

0

Kodu nie pokazałeś to nie ma za bardzo co oceniać
Ładne, przydałaby się gra z komputerem bo tak to trochę bez sensu. "AI" do tej gry (można to jeszcze tak nazywać?) to parę linijek kodu

0

Tak na szybko:

  1. Brzydkie i nic nie mówiące commity "code cleanup", "4 files modified, 1 added"
  2. Zależności powinny być w "devDependencies". Do "dependencies" wrzucasz frameworki i biblioteki, a że żadnych nie używasz to nic tam nie powinno być.
  3. Przynajmniej logikę by się przydało rozdzielić od widoku.
  4. selectors.ts ma dość mylącą nazwę, bo są tam po prostu elementy, które namierzasz przy pomocy selektorów.
  5. settings.ts również, bo w środku są stałe. Inna rzecz, że trzymanie wszystkich stałych w jednym pliku nie jest zbyt dobrych pomysłem.
0
szatkus1 napisał(a):
  1. Zależności powinny być w "devDependencies". Do "dependencies" wrzucasz frameworki i biblioteki, a że żadnych nie używasz to nic tam nie powinno być.

To jest prawda w bibliotekach JS, ale nie w aplikacjach.

I tak bundler to buduje, więc w aplikacji w node'ie nie ma rozróżnienia na "devDependencies" i "dependencies". Możesz je zamienić miejscami i wszystko będzie działać.

Innymi słowy - nigdy nie jest odpalana apka w trybie w którym nie byłoby dostępu do "devDependencies".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1