Hej! Serdecznie zapraszam do testowania i oceniania gry EldestPrince.
Będę wdzięczny za każdy konstruktywny feedback.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.HDY.EP
O grze:
Jest to próba stworzenia RTS'a w starym stylu, mobilnego a jednocześnie dającego jak najwięcej frajdy.
Zastosowałem nietypowy/chyba nawet autorski system sterowania jednostkami - zależało mi na kontroli bezpośredniej (bez sztucznego grupowania w oddziały i poruszania całym oddziałem).
Gra tworzona jest w Unity, wszystko prócz audio (cc0) zostało stworzone na potrzeby projektu - żaden ze mnie grafik ale wyszło chyba całkiem okej.
Nad czym będę pracował w najbliższym czasie:
- Mini-podgląd osobnej kamery na boku, pokazujący co jest pod palcem - żeby sobie tak nie zasłaniać
- AI - generalnie jest głupie, głównie dlatego, że chciałem uniknąć pathfindingu
(elementy takie jak góry i rzeki pojawiły się później) - Wygląd gospody, żeby było od razu widać, że to budynek specjalny/szkoleniowy
Mam też kilka grubszych pomysłów, ale jeszcze rozważam czy do tej części czy kolejnej.
- Budowanie - tutaj w ramach uproszczenia jedynie zdobywanie budynków i ich rozbudowa;
- Jednostki do transportu innych jednostek (np. okręty)
i kilka innych - Wpływ pogody/pory dnia na statystyki różnych typów jednostek (łucznik strzela gorzej w nocy i deszczu)