symulator wirtualnej maszyny

0

cześć, piszę kompilator i emulator własnego języka programowania (coś na wzór C), emulator bazuje na p-code, takim czymś jak np. w skompilowanych programach Visual Basic .NET, zacząłem nawet robić eksperymenty z kodem, a konkretnie takie przetasowanie emulowanych instrukcji, żeby nie można było zrozumieć działania p-codu nawet w dedykowanym deasemblerze i moje pytanie brzmi, czy znacie jakieś ciekawe sposoby na przetasowanie emulowanych instrukcji, albo jakieś metody matematyczne utrudniające zrozumienie działającego kodu?

0

hmm mozna by sie pobawic w ten sposob ze masz stan wejsciowy i chcesz otrzymac stan wyjsciowy, losujesz liczbe zmian do wprowadzenia i starasz wstawic tyle instrukcji ile wylosowales z tym ze kazda powinna byc inna od pozostalej, jezeli sie nie zmiescicsz to starsz sie tak zrobic aby otrzymac stan wyjsciowy

PS. aktualnie siedze nad podobnym projektem ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1