Unity, postać w 3d poruszająca się w lewo, prawo i skacząca

0

Witam,
Chcę od podstaw stworzyć postać (model już mam) która będzie poruszać się w lewo, prawo i skakać ("jak w Limbo"), napotykam jednak problemy, gry nadam jej box colidera i włączę grawitację postać się "kołyszę" podczas przemieszczania właśnie z powodu tego colidera, jeżeli zastąpię go character controlerem i wyłączę grawitację porusza się płynnie ale nie ma kolizji i nie wiem jak napisać do tego skok. Co lepiej wybrać? I jak to zrobić?
ps. preferuję skrypty w C#

2

Własnie zaczalem sie bawic troche w unity, w sumie jeszcze nic nie umiem, ale poradniczek dosc fajny znalazlem: Moze ci sie przyda. Jezyk co prawda nie ten, ale wazne, ze sa wskazowki co tam jest uzyte, a uzyc tego w innym jezyku to chyba nie problem? ;P Ewentualnie jakies gotowce z neta, bo zapewne masa ich jest(w sumie to jeszcze nawet nie szukalem).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1