Witam. Dzisiaj napisałem program monitorujący czas rysowania dla indywidualnej ramki w OpenGL.
Zauważyłem, że niektóre klatki są rysowane nie z częstotliwością inf Hz, tylko 62 - 65 Hz.
Czy to normalne? Czy będzie odczuwalne podczas korzystania z aplikacji?
Moja pętla:
void Engine::RunEngine()
{
//DWORD updateTimer = GetTickCount();
DWORD drawTimer = GetTickCount();
//int skip = 0;
while(!glfwWindowShouldClose(window))
{
//skip = 0;
//while(GetTickCount() > updateTimer && skip < MAX_FRAMESKIP)
//{
//updateTimer += SKIP_TICKS;
//skip++;
//}
Display();
glfwSwapBuffers(window);
glfwPollEvents();
printf("%f FPS ; %f\n",1000/(GetTickCount() - (double)drawTimer), GetTickCount() - (double)drawTimer);
drawTimer = GetTickCount();
}
}
Pod koniec Display() użyłem glFinish() bez glFlush().