Witam. Dzisiaj napisałem program monitorujący czas rysowania dla indywidualnej ramki w OpenGL.
Zauważyłem, że niektóre klatki są rysowane nie z częstotliwością inf Hz, tylko 62 - 65 Hz.
Czy to normalne? Czy będzie odczuwalne podczas korzystania z aplikacji?

Moja pętla:

void Engine::RunEngine()
{
    //DWORD updateTimer = GetTickCount();
    DWORD drawTimer = GetTickCount();
    //int skip = 0;
    while(!glfwWindowShouldClose(window))
    {
        //skip = 0;
        //while(GetTickCount() > updateTimer && skip < MAX_FRAMESKIP)
        //{
            //updateTimer += SKIP_TICKS;
            //skip++;
        //}
        Display();
        glfwSwapBuffers(window);
        glfwPollEvents();
        printf("%f FPS ; %f\n",1000/(GetTickCount() - (double)drawTimer), GetTickCount() - (double)drawTimer);
        drawTimer = GetTickCount();
    }
}

Pod koniec Display() użyłem glFinish() bez glFlush().