Przyśpieszenie działania innego programu (procesu)

0

Witam.
Czy da się zrobić w Visual Studio C# programik, którym będzie można przyśpieszyć/spowolnić działanie wybranego procesu? Np. ustawić na 150% działanie procesu jakiejś gry, przez co wszystko w grze będzie szybciej. Jeśli jest takie coś wykonalne, to jak mnie więcej to zrobić? Może jakieś poradniki, bo w internecie niczego nie znalazłem. Ciężko takie coś sformułować do google.

0

Tak zupełnie z zewnątrz? Na 99% nie, bo gra musiałaby udostępniać sama z siebie jakieś api do takich rzeczy.
Niemniej potencjalnie jest możliwe patchowanie takiego programu i zmiana wartości parametrów odpowiedzialnych za "czas" jednego kroku gry. Oczywiście jeśli to jest "prawdziwa" gra to binarka jest chroniona protectorami i ciężko byłoby coś takiego wykonać w praktyce.

0

Zależy od procesu; a konkretnie od tego, w jaki sposób decyduje on, kiedy wykonać następną operację. Jeśli bazuje to na jakichś timerach, to dosyć często istnieją sposoby, by to oszukać, typowo przez podrzucenie odpowiednio zmodyfikowanej dllki zawierającej alternatywną wersję wykorzystywanej funkcji.

Poradnika w sieci nie znajdziesz, bo to tak, jakbyś szukał, nie wiem, poradnika naprawiania urządzeń wszelakich. Każdy przypadek jest inny, trzeba się mu osobno przyjrzeć i wymyślić specyficzne rozwiązanie. Przed Tobą kilka lat nauki i praktyki, by to opanować. Punkt startu: deasemblacja i zagadki typu hack‑me.

0

Są takie programy jak "Game Booster" ale one zwiększają tylko na przykład FPSY albo płynność gry (5-15%), ale raczej nie wydaje mi się żeby coś mogło zrobić zrobić tak że np klikasz "buduj dom (estimated time: 2h)" a potem gra przyspiesza i dom wybudowany w 15 minut. Albo wykorzystasz jakieś wbudowane funkcje w grę (w nowych grach raczej nie). Albo ściągniesz "Cheat Engine" i edytujesz odpowiedni rejon pamięci RAM i go nadpiszesz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1