W kodzie mam kod, jak poniżej. Problem polega na tym że gdy ustawie break pointy w debugerze to najpierw wykonują się 3 ostatnie linijki a potem 2 początkowe. Wie ktoś o co chodzi?
public MyWindow()
{
InitializeComponent();
DataContext = this;
this.table.DataContext = this;
this.Loaded += (o, e) =>
{
this.typeOne.UpdateLayout(); //4
this.table.Width = this.typeOne.ActualWidth; }; // 5
this.table.Columns[0].Width = new DataGridLength((int)this.typeOne.ActualWidth * 0.6); // 1
this.table.Columns[1].Width = new DataGridLength((int)this.typeOne.ActualWidth * 0.2); // 2
this.table.Columns[2].Width = new DataGridLength((int)this.typeOne.ActualWidth * 0.2); // 3
}
ed. a jak zmienie na taką to działa
this.typeOne.UpdateLayout();
this.table.Columns[0].Width = new DataGridLength((int)this.typeOne.ActualWidth * 0.6);
this.table.Columns[1].Width = this.typeOne.ActualWidth * 0.2;
this.table.Columns[2].Width = this.typeOne.ActualWidth * 0.2;
this.table.Width = this.typeOne.ActualWidth; }; // przeniesiona5
Kompilator wymusza dziwne operacje z przeniesioną linią, zwłaszcza jak jest w środku.
Projekt build'uje AnyPcu, pref 32, nie optymalizuje kodu. ViualStudio 2015