Załadowanie sprite do zmiennej

0

Mam problem polegający na niemożliwości wczytania pewnego sprite i użycia go. To jest mój kod:

 using UnityEngine;
using System.Collections;


public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
   Texture2D b;
    Sprite bin;
    void Start () {

        bin = Resources.Load("kosz", typeof(Sprite)) as Sprite;
        b = bin.texture;
        Color color = b.GetPixel(1, 1);
        Debug.Log(color);
    }

    void Update () {
    }
}

Dostaję taki komunikat o błędzie:

NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
NewBehaviourScript.Start () (at Assets/picture/NewBehaviourScript.cs:18)

Mój sprite znajduję się w katalogu picture, w tym samym katalogu co skrypt. Myślałam że problem polega na nieprawidłowej ścieżce do pliku. Próbowałam takich wariacji jak: "kosz", "kosz.jpg", "picture/kosz.jpg", "picture/kosz". Cały czas mam ten sam błąd, więc chyba nie o to chodzi. Co robię nie tak?

0

Pliki są w folderze Resources lub w którymś z jego podfolderów ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1