Mam problem polegający na niemożliwości wczytania pewnego sprite i użycia go. To jest mój kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
Texture2D b;
Sprite bin;
void Start () {
bin = Resources.Load("kosz", typeof(Sprite)) as Sprite;
b = bin.texture;
Color color = b.GetPixel(1, 1);
Debug.Log(color);
}
void Update () {
}
}
Dostaję taki komunikat o błędzie:
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
NewBehaviourScript.Start () (at Assets/picture/NewBehaviourScript.cs:18)
Mój sprite znajduję się w katalogu picture, w tym samym katalogu co skrypt. Myślałam że problem polega na nieprawidłowej ścieżce do pliku. Próbowałam takich wariacji jak: "kosz", "kosz.jpg", "picture/kosz.jpg", "picture/kosz". Cały czas mam ten sam błąd, więc chyba nie o to chodzi. Co robię nie tak?