Dirty rectangles C++

0

Dzień dobry.
Jestem studentem z wielkim problemem. Na zajęciach dostałem za zadanie "zaimplementować i zademonstrować działanie klasy do obsługi brudnych prostokątów". Wszystko ładnie, pięknie, ale mam drobny problem, a właściwie kilka.

  1. Jest jakieś ludzkie wytłumaczenie tego, co to w ogóle jest?

2.->
• klasa opisująca prostokąt (położenie (x, y), rozmiar (w, h)), znacznik lub
licznik zabrudzenia, lista/vector (STL) obiektów wewnątrz tego prostokąta,
• klasa opisująca pojedynczy obiekt (położenie (x, y), rozmiar (w, h)), metoda
do przesuwania obiektu o x i y pikseli, dla uproszczenia można założyć, że
obiekty są prostokątami,
• kod aktualizujący położenie obiektu jeżeli wyjdzie on za prostokąt (wywołanie z obiektu, aktualizacja prostokąta źródłowego i docelowego,

tutaj pojawia się kilka kwestii:
a. o co tutaj chodzi? Tak z innego na nasze.
b. ten pojedynczy obiekt będzie elementem prostokąta? W sensie będzie należał do listy obiektów?
c. co to jest licznik zabrudzenia? Nie mogę nic o tym znaleźć...

Chwilowo to wszystkie pytania, jakie mam. Pewnie kiedy otrzymam odpowiedź na chociaż jedno z nich, pojawi się milion innych, ale to już całkiem odrębna sprawa.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Świeżak, purple

0

Dziękuję bardzo za link, ale nie rozwiewa on wszystkich moich wątpliwości.
Czym jest ten licznik zabrudzenia?
Te prostokąty mają być umieszczone jako elementy listy w klasie obiektu?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1