Otóż w kodzie nie mam żadnego kodu, który by ingerował w źródło kopiowania.
kopiuje to kodem:
b := textures[i]; //b:TBitmap
r1 := rect(0, 0, b.Width, b.Height);
r2 := Rect(ix*x,iy*y,ix*x+ix,iy*y+iy);
bmp.Canvas.CopyRect(r2,b.Canvas,r1);
Textures[i]
jest usuwane, ale nie przy pierwszym przejściu pętli (bo całość pracuje w pętli), nie drugim, a np,: w 100, 150, itp.
Zależy od przypadku.
Próbowałem przenosić za pomocą "assign" i ":=", lecz efekt taki sam.
Cały kod źródłowy procedury w załączniku (sorki, że nie sformatowany).
Procedura "loading" to ładowanie zmiennych bitmap z plików na tablicę.
Nie chcę tego powtarzać 100 razy na sekundę.
Zamieniłem także bitmapy na komponenty wirtualne TImage, lecz było to samo.
Nie przeczę,że robię jakiś banalny błąd.
Proszę o pomoc.
PS Kod źródłowy (ten sformatowany) nie był jeszcze optymalizowany i oczyszczany ze zbędnych komentarzy.