Unity3D 5.0.1 bład w standardowych assetach

0

Podczas tworzenia nowego projektu zaznacyzłem wszystkie assety jakie były, czyli 3 punkty, i po uruchomieniu dostałem 35 errorów. Kilka błedów:

**"Assets/SandstoneDesertRocksFree/Sample Assets/Characters/First Person Character/Scripts/FirstPersonCharacter.cs(90,28): error CS0619: `UnityEngine.Component.rigidbody' is obsolete: `Property rigidbody has been deprecated. Use GetComponent<Rigidbody>() instead. (UnityUpgradable)'"

"Assets/SandstoneDesertRocksFree/Sample Assets/Characters/First Person Character/Scripts/FirstPersonCharacter.cs(99,17): error CS0619: `UnityEngine.Component.rigidbody' is obsolete: `Property rigidbody has been deprecated. Use GetComponent<Rigidbody>() instead. (UnityUpgradable)'"

"Assets/SandstoneDesertRocksFree/Sample Assets/Characters/First Person Character/Scripts/FirstPersonCharacter.cs(104,34): error CS1061: Type `UnityEngine.Component' does not contain a definition for `material' and no extension method `material' of type `UnityEngine.Component' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)"

"Assets/SandstoneDesertRocksFree/Sample Assets/Characters/First Person Character/Scripts/FirstPersonCharacter.cs(137,120): error CS1503: Argument `#1' cannot convert `object' expression to type `float'"**

Jak to ogarnąć?

dodanie znacznika <code class="none"> - @furious programming

1

bardzo proste, zadne assety nie sa Ci potrzebne do nauki nie musisz nic imprortowac

dodatkowo jak widac te assety nie sa przygotowane pod 5.0.1 "Property rigidbody has been deprecated"

czyli te assety sa popsute pod 5.0.1. Mozesz je naprawic tak jak jest napisane w bledzie (jest dokladnie opisane na co zmienic) ale nie warto

a i najwazniejsze

unityvs.com tego uzywaj do programowania a nie monodevelop

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1