Witam,
Chciałbym uzyskać efekt "stóp". Korzystam z biblioteki LibGdx.

 bodyDef.type = BodyDef.BodyType.DynamicBody;

        body = Swiat.world.createBody(bodyDef);

        pShape = new PolygonShape();
        pShape.setAsBox(sprite.getWidth() / 2 , sprite.getHeight() / 2 );

        fixtureDef = new FixtureDef();
        fixtureDef.shape = pShape;

        body.createFixture(fixtureDef).setUserData("body");

        pShape.setAsBox(sprite.getWidth() / 2 - sprite.getWidth() / 6,sprite.getHeight() / 4, new Vector2(sprite.getWidth() / 6 + sprite.getWidth() / 12,sprite.getHeight() / 2 + sprite.getHeight() / 6),0);
        fixtureDef.isSensor = true;
        fixtureDef.shape = pShape;

        body.createFixture(fixtureDef).setUserData("foot");

Metoda setAsBox jest opisana tutaj: http://libgdx.badlogicgames.c[...]logic.gdx.math.Vector2-float- i to z nią mam problem. Chciałbym uzyskać efekt przedstawiony na zdjęciu w załączniku. A tutaj inne zdjęcie(Bez głowy): http://i.stack.imgur.com/o3qqm.jpg