Błąd przy uruchomieniu skompilowanej aplikacji w Mac OS

2015-02-09 18:59
0

Witam, kompiluje aplikacje z wykorzystaniem biblioteki allegro, kompilacja przebiega poprawnie ale gdy chcę tą aplikacje uruchomić to mam następujący komunikat o błędzie:

 dyld: Symbol not found: _CGLGetCurrentContext
  Referenced from: /System/Library/Frameworks/CoreVideo.framework/Versions/A/CoreVideo
  Expected in: /System/Library/Frameworks/OpenGL.framework/Versions/A/OpenGL
 in /System/Library/Frameworks/CoreVideo.framework/Versions/A/CoreVideo

Strzelam że brakuje odwołania do jakieś biblioteki, ale jak naprawić ten błąd??

Pozostało 580 znaków

2015-02-09 20:32

Po przejrzeniu google( pierwsze pięc wyników dotyczyły tego samego błędu i były tak samo sformułowane - Przypadek? Nie sadzę:D ) dokopałem sie do https://trac.macports.org/ticket/19055

edytowany 1x, ostatnio: Westen, 2015-02-09 20:33
pod mac os-em raczej dam sobie spokój z allegro, spróbuję z inną biblioteką: sfml lub sdl. straciłem cierpliwość. - mar-kasz 2015-02-09 21:18
@mar-kasz Z doświadczenia polecę ci SDL. A poza tym @Proxima organizuje grupę na pisania gry z użyciem SFML, wiec możesz się tam przyłączyć( tylko , że to na win'a robią) - Westen 2015-02-09 21:26

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0