Trudności z pierwszymi programami w C/C#

2015-01-12 22:31
0

Witam . Mam problem z napisaniem programu , który sformulowany jest nastepujaco :
napisz program który deifniuje macierz 3-wymiarową 4x4 a następnie wypisuje ją w taki sposób, że poszczególne macierze 2-wymiarowe wypisuje jedna pod drugą z odstępami co 1 linię pustą.
POMOCY

Pozostało 580 znaków

2015-01-12 22:37
0

W tytule C#, w tagu C sprecyzuj o który Ci chodzi.
No i pokaż co już masz bo gotowca nie dostaniesz.

Popawiłem tagi, żeby jeszcze bardziej nie było wiadomo o który język chodzi :> - furious programming 2015-01-13 00:11

Pozostało 580 znaków

2015-01-12 23:24
0

rzecz w tym ze do konca nie rozumiem czy to C, czy C#. Jestem studentka i musze to zaliczyc, kompletnie tego nie rozumiem. Niestety przydzieli nam taki przedmiot i nikt nie jest w stanie mi to wytlumaczyc, a moze i ja jestem zbyt oporna? Dlatego szukam pomocy wsrod dobrych ludzi.

Pozostało 580 znaków

2015-01-12 23:26
3

Jestem w stanie napisać Ci rozwiązanie w obydwu językach za 50 złotych łącznie, pisz na PW.
Albo pokaż, co sama zrobiłaś - wtedy pomożemy.


Pozostało 580 znaków

2015-01-12 23:26
0

To nie wiesz jaki masz przedmiot? O.o

Pozostało 580 znaków

2015-01-12 23:27
0

Więc wyobraź sobie coś takiego masz studiach język obcy, wchodzisz na forum bo chcesz przetłumaczyć zdanie po polsku na ten język ale niestety nie wiesz na jaki. I co teraz?

Co co, zostaje propozycja od @Patryk27 ;) - _13th_Dragon 2015-01-12 23:52
Zdaje się że tak :P - dam1an 2015-01-12 23:54

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 00:41
0

Bez obrazy, ale mam wrażenie, że na studiach niektóre osoby znajdują się z przypadku.

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 00:49
0

Studiuje Chemie i Nanotechnologie na politechnice, nie mam czasu wglebiac sie w tajniki programowania, nie za bardzo mnie to interesuje, nie znajduje sie z przypadku, to chyba normalne ze cos mnie moze nie interesowac. Troche wyrozumialosci. Pewnie jakbym miala z Toba rozmawiac o mechanice kwantowej , czy chemi fizycznej nie za bardzo bys rowniez wiedzial w jakim jezyku do Ciebie mowie, ale to taki niepotrzebny off top;) A ten przedmiot to jest wgl czysty przypadek na moim kierunku '

edytowany 1x, ostatnio: shati, 2015-01-13 00:52

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 00:55
1

No i wydaje mi sie ze to jest po prostu zwykły jezyk C.;)

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 08:41
3

Chemia w szkole tez za bardzo mnie nie interesowala, ale skoro byla w programie nauczania to trzeba było się nauczyć.

Masz przedmiot niezwiązany z twoim kierunkiem. Nasz dwie opcje.
Nauczysz sie i możemy ci w tym pomoc
Zapłacisz i ktos napisze ci gotowca.
Na tym forum nie ma więcej opcji :)

Jest jeszcze jedna opcja, zrezygnować z kierunku na którym wymagana informatyka. ;) - _13th_Dragon 2015-01-13 09:17
Zawsze pozostaje też możliwość zaczęcia używania opcja zgodnie z jego znaczeniem. - somekind 2015-01-13 13:20
Czyli np z tym podstawowym zaznaczonym jako 1. ? http://sjp.pwn.pl/sjp/opcja;2569812.html - _13th_Dragon 2015-01-13 13:35
@somekind, nie walcz z rozwojem języka, za kilka (może naście) łat te same oszołomy co napisali ten artykuł będą twierdzić że tak właśnie należy to słowo rozumieć. Ja pamiętam 15 łat wojny o rodzaj męski słowa кофе (kawa w języku rosyjskim, rodzice twierdzą że to była 50-letnia wojna) w końcu oszołomy przegrali, teraz można używać jako rodzaj męski oraz jako rodzaj nijaki do wyboru do koloru. - _13th_Dragon 2015-01-13 13:50
Już pomijając fakt, że to słowo w tym znaczeniu to tylko kalka z angielskiego (tak jak projekt czy funkcjonalność, których to słów też prawie nikt w IT już nie używa prawidłowo), to mierzi mnie sam fakt jego nadużywania kilka razy w jednej wypowiedzi. Czemu choć czasem nie użyć któregoś synonimu? - somekind 2015-01-13 14:05

Pozostało 580 znaków

2015-01-13 10:05
0

No fakt madra decyzja, przez jeden przedmiot zrezygnowac z kierunku, zwlaszcza ze juz potem nic nie bede miala zwiazanego z nim. Jak juz mowilam znalazl sie przypadkowo a prowadzacy jest taki, ze przychodzi , nie tlumaczy i mowi : napiszcie program. Bez zadnych podstaw, nic. A ja nie mam czasu na to, wole zajac sie rownaniem schrodingera i chemia w kazdej postaci, bo widze efekty ;) Po co mi programowanie po tych kierunkach?podaj mi prosze chociaz jeden przykład;) A moze znajdzie dobra dusza, ktora mi odpowie;)

Po co Ci programowanie? Załóżmy, że dostałaś pracę przy jakimś projekcie naukowym w którym wykorzystywane są symulacje komputerowe. No i gdzieś w symulacji jest błąd, ale nie błąd typowo programistyczny tylko użyty jest zły wzór. Dostajesz kod i polecenie "znajdź błąd" siłą rzeczy MUSISZ znać podstawy programowania by znaleźć błąd przeglądając kod. Dziękuję dobranoc. Ucz się, płać albo zmień kierunek. - babubabu 2015-01-13 13:55

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0