Zapisysywanie tablicy struktur do pliku

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-26 13:14
Freusz
0

Witam, mam prosbe o sprawdzenie co w tym kodzie jest zle tzn dlaczego wypisuje dziwne dane do pliku

#include <iostream>
#include <fstream>
 
using namespace std;
 
int main()
{
    int n;
    cout << "Podaj ilosc osob: ";
    cin >> n;
    cin.ignore();
 
    struct czlowiek
    {
        char imie[50];
        char nazwisko[50];
        int wiek;
    } *tab = new czlowiek[n];
 
    czlowiek uczen;
    for(int i = 0; i < n; i++)
    {
        cin.ignore();
        cout << "Podaj dane czlowieka " << i+1 << endl;
        cout << "Imie: ";
        cin.getline(tab[i].imie, 50);
        cin.clear();
        cout << "Nazwisko: ";
        cin.getline(tab[i].nazwisko, 50);
        cin.clear();
        cout << "Wiek: ";
        cin >> tab[i].wiek;
        cin.clear();
    }
 
    ofstream plik;
    plik.open("uczen.txt");
    for(int i = 0; i < n; i++)
    {
        plik << "uczen " << i+1 << endl;
        plik << uczen.imie << endl;
        plik << uczen.nazwisko << endl;
        plik << uczen.wiek << endl;
        plik << "##################" << endl;
    }
 
    delete tab;
    cin.get();
    cin.get();
 
    return 0;
}

Pozostało 580 znaków

2014-12-26 13:20
0

A skąd wg ciebie dane trafiają do struktury uczen, telepatycznie ?


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.

Pozostało 580 znaków

2014-12-26 13:22
Freusz
0

ta struktura to z zeszlego kodu tam nie bylo tablic tylko ta struktura i to ja zapisywalem zapomnialem usunac ten wiersz z kodu

Pozostało 580 znaków

2014-12-26 13:25
0

Zaś po jego usunięciu i skompilowaniu kompilator pokaże gdzie masz problem.


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.

Pozostało 580 znaków

2014-12-26 13:29
Freusz
0

:) dzieki wielkie chyba bym nie zauwazyl

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0