Działania na zmiennych z funkcji

0

Cześć
Jak wykonać jakieś obliczenia na zwróconej wartości przez funkcje

obliczObwodKola(double r) 

?
Chodzi mi o to, że np. w c++ pobierałem wartość z klawiatury do zmiennej np. "a" i z tą zmienną można było dalej coś robić, jak to zrobić w javie?

 
public class Xyz 
{
	public static void main(String[]args)
	{
		System.out.println("Obwód koła wynosi " + obliczObwodKola(2));
		
		
	}
	public static double obliczObwodKola(double r)
	{
		double obwodKola = Math.round(2*Math.PI*r);
		return obwodKola;
	}

}
0

Tak samo. Pobrać wartośc i robić z nia coś dalej.

1
public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Podaj promień koła: ");
        Scanner s = new Scanner(System.in);
        double r= s.nextDouble();
        System.out.println("Obwód koła wynosi " + obliczObwodKola(r));
    }

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1