switch (parametry)
{
case 1:
sp.BaudRate = predkosc;
sp.DataBits = 8;
sp.Parity = Parity.None;
sp.StopBits = StopBits.One;
sp.Open();
listBox1.Items.Add("Rate " + Convert.ToString(predkosc)+";" + " DataBits = 8; Parity = None; StopBits = One ");
sp.Write(ramka, 0, ramka.Length);
timer1.Enabled = false;
timer2.Enabled = true;
break;
case 2:
sp.BaudRate = predkosc;
sp.DataBits = 7;
sp.Parity = Parity.None;
sp.StopBits = StopBits.Two;
sp.Open();
listBox1.Items.Add("Rate " + Convert.ToString(predkosc) + ";" + " DataBits = 7; Parity = None; StopBits = Two ");
sp.Write(ramka, 0, ramka.Length);
timer1.Enabled = false;
timer2.Enabled = true;
break;
[...]
To jest część timera1, w timer2 sprawdzam czy przyszły dane i wyświetlam odpowiednią informację w listbox. Jednocześnie podnoszę "parametry++" i uruchamiam timer 1 aby wysłać kolejną ramkę.
edit: to samo miałem zrobione tylko na dwóch buttonach. I aby zmienić parametry muszę dwukrotnie kliknąć aby parametry się zmieniły.
Jeśli w case1 i case2 będę miał to samo to za drugim razem zmiana jest prawidłowa.