Witam
Piszę turową grę webową z wykorzystaniem Hibernete'a. Stworzyłem encje 'Player' w której znajdują się np. 'Jedzenie', 'Budynki' itp. Mam problem ze znalezieniem odpowiedniego rozwiązania problemu zmiany stanów(wartości) poszczególnych pól podczas zmiany tur. Wpadłem na 3 rozwiązania:
- w encji 'Player' trzymać pojedyncze pola 'Jedzenie' itp. Ta opcja ma wg mnie minus w postaci nieokreślonego zachowania w przypadku chęci pobrania wartości w trakcie przechodzenia do nowej tury czyli np. gracz odświeży przeglądarkę i zobaczy nową wartość pola jedzenie, ale jeszcze starą budynków
- tworzenie dwóch wersji encji 'Player' np. z polem 'Obecny' czyli z tej obecnej wartości byłyby odczytywane, a w drugiej zapisywane i pod koniec rundy wersja przyszła stawałaby się obecną
- umieszczenie w encji 'Player' dwóch pól 'Jedzenie1' i 'Jedzenie2' i w zależności od parzystości nr tury pobierało i zapisywało naprzemiennie
Bardzo proszę o pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania, jak również czekam na inne pomysły.