Konwersja kodu z C++ do Javy

0

Witam serdecznie forumowiczów :)!

Potrzebuje pomocy. Mam przepisać kod źródłowy z C++ do Javy, niestety moja znajomość Javy nie pozwala rozwiązać problemów które pojawią się w wyniku przenoszenia kodu. Daje od siebie kod z jednej klas, jak powinno to wyglądać w Javie? Możecie mnie jakoś nakierować?

 class CAPiece
{
public:
	CAPiece(char cColor) : mcColor(cColor) {}
	~CAPiece() {}
	virtual char GetPiece() = 0;
	char GetColor() {
		return mcColor;
	}
	bool IsLegalMove(int iSrcRow, int iSrcCol, int iDestRow, int iDestCol, CAPiece* qpaaBoard[8][8]) {
		CAPiece* qpDest = qpaaBoard[iDestRow][iDestCol];
		if ((qpDest == 0) || (mcColor != qpDest->GetColor())) {
			return AreSquaresLegal(iSrcRow, iSrcCol, iDestRow, iDestCol, qpaaBoard);
		}
		return false;
	}
private:
	virtual bool AreSquaresLegal(int iSrcRow, int iSrcCol, int iDestRow, int iDestCol, CAPiece* qpaaBoard[8][8]) = 0;
	char mcColor;
};
2

Lepiej nie powtarzaj tego.
Plansza ma być obiektem - plansza.
Pionek może co najwyżej umieć podać listę swoich możliwych ruchów (o ile pionki jak w szachach mogą być różnego kształtu i naznaczenia),
natomiast pionek nie powinien podejmować decyzji czy ruch jest poprawny, o tym powinna decydować plansza lub zewnętrzny arbiter.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1