Dodanie drugiego paramatru dla metody

0

Hej, stworzyłem klasę nasłuchującą zdarzenia, a w niej metodę do tego. Chciałbym jeszcze do tej metody (actionPerformed) dodać drugi argument, mianowicie Graphics g. Próbowałem, przez przecinek, ale kompilator nie przepusza. Da radę jakoś to zrobić?

private class Sluchacz_Koloru_Czarnego implements ActionListener
	{
		public void actionPerformed(ActionEvent arg0) {

		}
		
	} 
0

Nie, ale możesz napisać konstruktor klasy Sluchacz_Koloru_Czarnego który będzie przyjmował ten obiekt jako argument.

0

Noo ok, i teraz to wywołać ten konstruktor w metodzie actionPerformed? Jeżeli tak, to jak to zrobić?

1

Przeczytac pierwszy lepszy kurs na temat programowania.

1

@Emilian o_O nie. Konstruktor to wywołujesz robiąc
new Sluchacz_Koloru_Czarnego() zapewne gdzieś gdzie dodajesz action do buttona. Tak musisz przekazać ten swój obiekt do konstruktora. Następnie w konstruktorze musisz przypisać ten obiekt do pola klasy i będziesz miał wtedy dostęp do niego z metody actionPerformed.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1