Tak więc tworze sobie dalej grę i napotkałem następujący problem:
Main.cpp
pętla for(){
printf(cos tam)
jakiś tam warunek
znowu bla bla bla
funkcjax();
}
I drugi plik z funkcjami:
funkcjax(){
wypiszcośtam i sprawdź coś tam...
If(warunek spełniony)
to wtedy funkcjay();
}
funkcjay(){
zakoncz petle for w main.cpp i wyswietl komunikat:xxx
}
I tutaj pojawił się problem. Mam pętle for która 400 razy prosi o podanie danych do tabeli, funkcje które te dane sprawdza i jeżeli ilość x w tabeli wynosi np.5, to ta funkcja sprawdzająca ma włączyć kolejną funkcję, która zakończy działanie pętli i wyświetli komunikat.
Skojarzyłem sobie zmienne typu bool, ale nie umiem za ich pomocą tego zrobić.
bool przerwijwynik(){
bool czyprzerwac=true;
return czyprzerwac;
}
To mi niestety nie działa.
Czy w ogóle da się to zrobić?
A może jakieś inne pomysły ktoś ma?