Witam.
Chciałbym utworzyć oddzielną klasa, która by miała następujące metody: LoadObj, DrawObj, Pos{set, get}.
Lecz problem pojawia się wtedy, kiedy próbuję wczytać jakąś dowolną teksturę za pomocą klasy LoadObj:

        public LoadObj(string ObjFileName, ref SpriteBatch spriteBatchOrg)
        {
            Content.RootDirectory = "Content";
            spriteBatch = spriteBatchOrg;
            ObjTexture = Content.Load<Texture2D>(ObjFileName);
        }

(wiem, że nie ma wyjątków, ale to akurat w tej chwili mało ważne)
Otóż program daje mi we znaki, że nie może znaleźć danego obiektu.
Ale gdy całą tą procedurę przerzucę do głównej klasy, to już wszystko czyta jak należy.
Więc gdzie leży problem, skoro program nie może znaleźć tej tekstury? Parametr ObjFileName na 100% podaje poprawny. Tekstura jest również poprawnie dodana do projektu do folderu z 'zawartością'.