Czy dałoby się napisać dobrze grającego bota do siatkówki multiplayer online? A jak tak to co mogłoby się do tego przydać? To gra napisana we flashu. Da się obliczyć najlepsze uderzenie piłki? Poza tym trzeba by wyciągnąć z pamięci gry potrzebne dane np. które liczby odpowiadają za piłke, obiekty ją odbijające, ruch tych obiektów, sufit i siatkę. Nie wiem w ogóle jak się za to zabrać, podejrzewam że zajmie to dużo czasu ale i tak chciałbym to napisać.
0
2
Czy dałoby się napisać dobrze grającego bota do siatkówki multiplayer online?
TAK
A jak tak to co mogłoby się do tego przydać?
Wiedza, czas, dobre chęci a do tego jakiś kompilator, debugger. No i google.
Da się obliczyć najlepsze uderzenie piłki?
TAK
Nie wiem w ogóle jak się za to zabrać, podejrzewam że zajmie to dużo czasu ale i tak chciałbym to napisać.
Reverse engineering ogarnij, poczytaj o dekompilacji flashowych plików, zdekompiluj swój i na tej podstawie napisz botka. Jeżeli już wiesz dużo (o programowaniu w ogóle) to może za jakieś pół roku ci się uda.