Otóż mam pewien problem z instalacją tej biblioteki do Visual C++ 2008. Wiec zacznę od tego, że instalowałem tą bibliotekę za pomocą tutoriala, który można znaleźć na oficjalnej stronie biblioteki. I od razu zaczęły się problemy. Po ustawieniu wszystkiego najpierw nie chciało się w ogóle kompilować (co później rozwiązałem sam, bo z projektu po prostu wywaliło biblioteki z linkera), a gdy już to naprawiłem pojawił się dużo poważniejszy problem. Otóż skopiowałem program z pewnego tutoriala, żeby sprawdzić, czy zainstalowałem SFML poprawnie. I tutaj znów natknąłem się na dosyć poważny problem. Mój kompilator po prostu wyrzuca mi błąd, przed lub kompilacją o treści:
A buffer overrun has occurred in SCEW.exe which has corrupted the program's internal state. Press Break to debug the program or Continue to terminate the program. Naprawdę nie rozumiem z jakiego powodu. Po zmianie linijki z nazwą okienka program sam w sobie się skompilował, jednak po kompilacji się od razu zawiesił, a po tym znów wyskoczył ten błąd kompilacji. Od razu mówię, że próbki programów od twórców to od razu wywala masę błędów i nie chce się kompilować. Gdzie może być błąd? Jak to naprawić? Z góry dziękuję za pomoc, bo Google są w tym temacie trochę upośledzone. Niby jedno naprawiam i psuje się 5 następnych. Już 3 dzień się z tym męczę, a miało być tak pięknie :). Program natomiast wygląda tak:

 #include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Okno" );
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.Close();
            
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape )
                 oknoAplikacji.Close();
            
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle )
                 oknoAplikacji.Close();
            
        }
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}

PS. Dodam jeszcze, że wcześniej zainstalowałem SDL i śmigało pięknie. No może nie pięknie, bo sama biblioteka mało mi przypadła do gustu, ale chodziło wszystko.